Reklamace zboží

Pokud chcete uplatnit právo na reklamaci zboží, vyplňte tento formulář a vyčkejte na odpověď. Po potvrzení nároku na reklamaci, pošlete zboží na adresu pro vrácení zboží. Zboží neposílejte na dobírku. Zboží bude následně zkontrolováno pověřeným pracovníkem eshopu, který Vás vyrozumí o výsledku reklamace.

Ve formuláři vyplňte všechny povinné údaje a podrobně popište závadu. Můžete přiložit i fotografie vady. My na základě popisu a fotografií budeme reklamaci posuzovat a stanovovat další postup. Pokud bude reklamace shledána jako oprávněná, bude kupujícímu zaslán nový produkt nebo vrácena kupní cena. 
Kupující má nárok na úhradu vzniklých nákladů spojených s reklamací (poštovné) v příměřené výši.

Na zpracování reklamace máme 30 dní od převzetí zaslaného zboží. O výsledku reklamace Vás budeme informovat telefonicky nebo emailem.


Adresa pro vrácení zboží:
Aleš Spurný
Štěpnická 1045
Uherské Hradiště 686 06
Česká republika
Tel: +420 776 648 777


Prodávající:
MyBears s.r.o.
Boršice 503
Boršice 687 09
Česká republika
IČO: 19087748
DIČ: CZ19087748